Forside / HANDELSBETINGELSER

HANDELSBETINGELSER

Generelle betingelser
Hapella Oy overholder gældende lovgivning og reglerne for e-handel.

• Priserne inkluderer moms og forsendelsesgebyr
• Betalingsmetoder foretages via NETS.
• Leveringer foretages af PostNord
• Kunden er ansvarlig for at gemme ordrebekræftelse eller en kopi af fakturaen
• Vi anvender en 14-dages fortrydelsesret, hvis produktet ikke bruges, og emballagen forbliver intakt.

WellO2 er et hygiejnisk teknisk produkt, og du har ikke ret til at udveksle eller returnere disse produkter, hvis emballageforseglingen åbnes. Vi erstatter naturligvis mangelfulde produkter med nye.

Hvis din pakke og/eller produkt er beskadiget under transport, skal du kontakte info@wello2.com.

Sådan bestiller du
Ved at trykke på knappen "Føj til indkøbskurv" samler du varerne i din kurv. Når du har valgt de ønskede produkter, går du videre til kassen. Vælg din leverings- og betalingsmetode, og tryk gå til betaling. Følg instruktionerne, og fortsæt med at foretage betaling. Du vil modtage en e-mail-bekræftelse umiddelbart efter ordren. Hvis du er en registreret kunde, kan du følge behandlingen af ​​din ordre. Vores lagerbeholdning opdateres i realtid.

Force majeure
Hapella Oy kan ikke holdes ansvarlig, hvis levering af ordren er forhindret eller forsinket på grund af faktorer uden for Hapella Oys kontrol, såsom krig, naturkatastrofer, ekstreme vejrforhold, eksport- eller importforbud, regeringsindgreb, strejke, blokade, boykot eller lockout.

Priser
Priserne på websitet er alle inklusive moms og inklusive forsendelse. Produktinformation for alle produkter er tilgængelig på vores hjemmeside, og yderligere information kan fås via e-mail om nødvendigt.

Vi forbeholder os ret til at rette priser i tilfælde af en åbenlyst prisfejl. En åbenlyst prisfejl er en situation, hvor det er åbenlyst, at prisen på et produkt er for lav på grund af en fejl. For eksempel kan en prisfejl resultere i, at et DKK 200-produkt fremgår til DKK 2 på grund af en teknisk eller menneskelig fejl. I dette tilfælde vil vi altid kontakte kunden først. Vi prøver altid at rette tekniske eller menneskelige fejl så hurtigt som muligt.

Forsendelse ved bestilling
• Gratis forsendelse, ingen ekstra omkostninger ud over produktprisen betales.

Betaling
Sammen med Klarna Bank AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sverige, tilbyder vi følgende betalingsmuligheder, hvor betaling sker direkte til Klarna:

Betal inden for 14 dage: Betalingstiden er 14 dage fra forsendelsen af ​​varerne. Betingelserne for betaling inden for 14 dage kan findes her.
Konto: Klarna Konto er en kontokredit, der leveres af Klarna, som giver låntageren mulighed for at betale sine køb månedligt med mindst 1/24 (minimum DKK 50) af det samlede anvendte kreditbeløb eller i overensstemmelse med betingelserne og betingelserne, der er godkendt af kassen. For mere information om Klarna-konto, herunder generelle vilkår og standardiserede europæiske forbrugerkreditoplysninger, kan du deres respektive hjemmeside.
Betal direkte: Automatisk udbetaling fra din bankkonto: baseret på direkte debitering og din konto vil blive opkrævet cirka to arbejdsdage efter, at købet er afsluttet, eller varen er sendt. Du kan finde betingelserne for at bruge autogiro her.
Bankoverførsel: Din konto debiteres umiddelbart efter, at ordren er placeret.
Du kan finde mere information om Klarna her og læse deres brugsbetingelser her.

For at kunne tilbyde et sæt forskellige betalingsmuligheder skal vi dele dine personlige, kontakt- og ordreoplysninger med leverandøren af ​​den respektive betalingstjeneste. Vi anbefaler, at du læser vores datapolitik.

Brug af disse oplysninger reguleres i overensstemmelse med den gældende databeskyttelseslovgivning og Klarnas privatlivspolitik.

Ordrebekræftelse
Vores butik sender en automatisk e-mail med en ordrebekræftelse, når ordren er behandlet. Afhængig af indstillingerne i dit mail-program, kan bekræftelsen sidde fast i spamfilteret.


Levering
Vi behandler og pakker altid dine ordrer så hurtigt som muligt. Vi sender ordrer til levering samme dag, hvis de ankommer før 14:00 mandag til fredag.

Leveringstiden er 1–7 arbejdsdage. Hvis det bestilte produkt ikke er tilgængeligt på grund af en forkert lagerbeholdning, eller hvis vi af en eller anden grund ikke er i stand til at levere det inden for ovennævnte frist, vil vi kontakte dig via e-mail for at arrangere en efterfølgende levering eller arrangere en refusion. Levering sker med den leveringsmetode, du har valgt.
 
Modtagelse af forsendelse
Når levering er modtaget, skal du forsigtigt åbne emballagen for at kontrollere forsendelsens indhold. Hvis der er en pakningsfejl, skal du kontakte vores kundeservice. Lad pakken / emballagen være intakt, indtil defekten er løst.


Levering / ikke-levering
Årsagen til manglende levering kan også være f.eks. ulåst postkasse, ugyldig adresse eller adresseændring. I tilfælde af et tab er det kundens ansvar at løse leveringsafvigelsen hos PostNord, hvorefter alle krav kan behandles.